5 Eylül 2010 Pazar

Türk filmlerine hastayım ya :)

Türk Filmleri.....


Türk filmlerine gerçekten hayranım...


Bazı insanlarımız  '' Yahu Avrupa bilim kurgular da şov yapıyor , birde bizim filmlerimize bak bok götürüyor '' diyor. Fakat bence çok fena yanılıyor :) Mesela biraz önce gördüm filmdeki adı geçen bahanettin taksiye biniyor filmde onun sevgilisi rolünü üstlenen kişi ise onu görüyor ve hemen ardından 1 taksi daha geliyor. Bu hemen hemen her filmde ya da dizide rastladığımız en temel konudur :) Burada ki ilginçlik ise adam arabaya biniyor hemen ardından kadın taksi çeviriyor. O taksi oradan tesadüfen mi geçiyordu , yoksa set ekibi bilerek mi onu çağırdı :) Abi bilim kurgu filmlerini alt üst edecek bir şekilde tasarlanmış Türk filmlerini lütfen ayakta alkışlayalım. :)


Mesela ''Emrah''.... 
Çocuğun genç yaşta başına gelmeyen kalmıyor. Kardeşini götürüyorlar inşaatta neyse :) Annesi amcasıyla aşna fişne babası zaten ölmüş garibin , ulan daha ne kötülük gelsin ki bu adamın başına :) Doğru ya hırsızlıkla suçlanıyor sonrası da var hapse giriyor mapushane damında türküler patlatıyor. İşin en ilginç i ise adam acı çekerek para kazanıyor lan :) Kim acı çekerek para kazanmak ister ki , Bu bilim kurgu değilde nedir ? :)


Yok arkadaş hele ki Recep ivedikte ki ince ayrıntıları geçmeden olmaz. Hangi filmde '' Tabi kadınla erkek arasında geçecek dingil eşekle kadın arasında geçecek hali yok ya moloz '' diye bir espri var. Millet o kadar çok eleştiriyor ki bu tarz filmleri ben biliyorum ki herkes kıskanıyor , hatta abartarak söylüyorum o tarz filmleri yapanların başarısını çekemiyorlar..


Neyse Türk filmlerinde kalmıştık. Bir film daha var , Dünyayı kurtaran adamın oğlu :) Ulan filmin ismine bak bilim kurguyu alt üst edecek kelimeler bunlar ::):) Burada ki  büyük sorun ise bu filmin Dünyanın bakın Türkiye'nin demiyorum , Dünyanın en saçma filmi seçildi. :) En iyisi olamasakta en kötüsü olmayı başarabilen bir ülkeyiz bence takdir etmeliyiz. :) Bu makale de pek komiklik düşünmedim açıkcası....


Hoş bu yazdıklarımı okuyan kişi sayısı da bir elin parmağını geçmez. Tabi bu kötü yazdığımdan dolayı değil 1- milletin ön yargılı olması 2- beni tanımıyor ve gvenemiyor olması (yani zamanını bitirmekten korkması)...
Peki bu adamlar her boka zaman buluyor da beni ön yargısız okumaya zaman bulamıyor mu ? :) Neyse beni ilgilendirmez sonuç itibari ile ben dünyanın en iyi yazarıyım. Sadece bu saçma sapan bir kağıt parçası üzerinde noter huzurunda onaylanacakmış :) Noterciler birliğinin ben.... neyse :)




                       Saygılar...
       
                    (Bay.Budala)

                  (Mustafa KÖSE)

             ( Dünyanın en iyi yazarı)

1 yorum:

  1. yine her zaman ki gibi döktürmüşsün ustam .. kendimde yapıyorum yabancıların filmlerini övmekte üstüme yoktur ama bir türlü kendi filmlerimize alıcı gözüyle bakmıyoruz ve bunu çok iyi bir şekilde anlatmışsın :) yüreğine kalemine sağlık hocam :)

    (devamını bekliyoruk :) )

    YanıtlaSil